Pracovní pozice
ASISTENTKA / ASISTENT ŘEDITELE
Momentálně obsazujeme pozici „Asistent/ka CEO“. Rádi bychom v našem týmu měli člověka, na kterého je možné se v každém ohledu spolehnout, někoho komunikativního, proaktivního, empatického a samostatného s citem pro detail, který zajistí plynulý a bezproblémový chod pracovního dne našeho ředitele.
Pokud rád/a komunikujete s lidmi, máte příjemné vystupování, jste proaktivní, pečlivý/á, zodpovědný/, a umíte se rozhodovat samostatně, je to práce právě pro Vás
Hledáme člověka, který:
- Je pozitivní osobností s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a přirozenou asertivitou
- Má klidné, profesionální a sebevědomé vystupování
- Dobrá znalost Microsoft Office
- Rychle se přizpůsobuje měnícím se prioritám a proaktivně navrhuje řešení
- Je vynalézavý/á, orientovaný/á na detail a schopný/á pracovat samostatně
- Má skvělé organizační dovednosti, mezilidské a týmové dovednosti
- Ideálně má praxi na podobné pozici
Co Vás u nás čeká? /čemu se u nás budete věnovat?
- Každodenní komunikace a spolupráce s ředitelem firmy, zajištění administrativní podpory ředitele a jeho týmu
- Pravidelné reportování o činnosti řediteli firmy
- Vyřizování telefonických hovorů a emailové komunikace, organizace kalendáře
- Kompletní zpracování obchodních zakázek pro VIP zákazníky, zadávání a administrace zakázek ve firemním systému, komunikace s výrobou, kontrola přijatých faktur
- Příprava a kontrola smluv a formálních dokumentů
- Práce na zadaných projektech (Příprava podkladů a vytváření prezentací, tabulek, reportů a příprava podkladů ke schůzkám a jednání s klienty)
- Účast na vybraných jednáních a pořizování zápisů
- Asistence u pracovních schůzek, příprava občerstvení
- Spolupráce s ostatními členy vedení či kolegy napříč společností
Bez čeho se neobejdete?
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření)
- Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Power point, ….)
- výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- správný time managementu
- Zájmu učit se novým věcem
- Zodpovědnosti , pozitivního přístupu a chuti aktivně řešit aktuální požadavky nadřízeného
- PROAKTIVITY – přicházíte s novými nápady a myšlenkami
Co je Vaší výhodou?
- Pokud máte předchozí zkušenosti s prací na obdobné pozici, budeme rádi
- Už jste pracoval/a v systému Helios Orange
- Zapálení do práce a znalost prostředí, ve kterém se naše společnost pohybuje
- Řidičský průkaz skupiny B
- Znalost anglického jazyka
Co nabízíme?
- Zajímavou a různorodou práci v partě skvělých lidí
- Velkou míru samostatnosti a odpovědnosti
- Flexibilní začátek pracovní doby
- Stravenkový paušál 100 Kč/1 den
- Služební notebook a mobilní telefon
- 4 dny Sick day v roce
- Příspěvek na Multisport kartu nebo 1x týdně sportovní trénink přímo na pracovišti v rámci pracovní doby
- Skvělá káva a čaj na pracovišti
- Festivaly, sportovní akce, koncerty? Pracujte u nás, a pokud budete chtít, podíváte se na zajímavé akce
- Nástupní mzda v rozmezí 35 000 – 38 000 Kč (dle zkušeností)
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám motivační dopis a své CV , budeme Vás kontaktovat
Kontaktní email: klara@nicknack.cz
Těšíme se na setkání
ODKAZ NA JOBS.CZ:
https://www.jobs.cz/rpd/2000424849/?searchId=754ca09c-a382-4207-b7df-e92ac4426820&rps=233
————————————————————
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost NICKNACK s.r.o. se sídlem Olomoucká 888/164, Brno – Černovice 627 00, IČ: 29287464, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopisu a průvodním dopisu pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení. NICKNACK s.r.o. prohlašuje, že osobní údaje obsažené v životopisu a průvodním dopisu použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.
POUČENÍ:
Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat e-mailem nebo dopisem na uvedených kontaktech. Společnost NICKNACK s.r.o. bude zpracovávat Vaše osobní údaje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění.